Article Detail

PREVENCIJA PREHLADE I GRIPA

Prehlada i grip su najčešće akutne bolesti u razvijenom svetu. Većina odraslih oboleće od njih, dva do tri puta svake godine, dok su deca i stariji ljudi još podložniji infekcijama, pošto uglavnom imaju manje razvijen ili slabiji imuni sistem.

Iako to nisu teške bolesti i simptomi se u većini slučajeva mogu izlečiti, prehlada i grip su ipak iscrpljujući. Pokušaj da sprečite rizik od infekcije gde je to moguće ima smisla.

Physiomer Normal Jet 135ml

Šta uzrokuje prehlade i druge česte virusne infekcije?

Stotine različitih virusnih infekcija mogu izazvati prehladu, ali najčešći krivci su rinovirusi, koji ulaze u telo prvenstveno preko nosa ili usta. Kada uđu u organizam, ovi patogeni obično izazivaju mnoštvo iritirajućih simptoma,  ali problematična tri  obično su   začepljeni nos, bol u grlu i kašalj. Vredi napomenuti da mali procenat inficiranih ljudi ima sreće da uopšte ne oseti nikakve simptome.

Grip, s druge strane, izaziva jedan od tri tipa virusa influence. Iako grip i prehlada imaju dosta sličnih simptoma, grip takođe nosi brojne druge simptome. Očekujte da iskusite visoku temperaturu, bolove, hladan znoj i drhtavicu. Možda nećete osetiti sve to, ali bar neki mogu da se jave. Uopšeno gledano, grip je gori od obične prehlade, a simptomi su intenzivniji.

Većina ljudi se brzo oporavlja od napada prehlade ili gripa, ali kada ste u agoniji infekcije, verovatno ćete zaključiti da simptomi imaju negativan uticaj na vaš rad, opštu produktivnost i društveni život.

6 saveta za prevenciju prehlade i gripa

Osoba sa prehladom ili gripom može početi da širi zarazu nekoliko dana pre nego što se njeni simptomi u stvari pojave. Ona je zarazna dok sve dok traju simptomi. Međutim, postoji mnogo načina da se izbegne prehlada ili grip.

Poslušajte ove savete da biste smanjili mogućnost infekcije:
1. Tokom vrhunca sezone prehlade i gripa, klinički dokazan način da se spreči infekcija je redovno ispiranje nosa. Koristite bezbedan i prirodan sprej za nos kao što je PHYSIOMER®, koji je napravljen od 100% morske vode i može smanjiti broj infekcija prehlade i gripa tokom zimskog perioda.
2. Ako je moguće, pokušajte da izbegnete da budete u neposrednoj blizini nekoga ko je bolestan.
3. Redovno perite ruke toplom vodom i sapunom ili koristite sredstvo za dezinfekciju ruku.
4. Ne delite peškire ili stvari za domaćinstvo kao što su šolje ili pribor za jelo sa nekim ko je prehlađen.
5. Ako mislite da ste došli u kontakt sa virusom, pokušajte da ne dodirujete lice, oči ili nos.
6.Ostanite zdravi i u formi kako bi vaše telo bilo dobro opremljeno za borbu protiv bilo kakvih slučajeva prehlade ili gripa.

Pogledajte kompletnu liniju PHYSIOMER® proizvoda da biste pronašli najbolje rešenje za vas.

Zašto se prehlada i grip javljaju zimi?

Prehlada i grip mogu da se pojave u bilo kom trenutku, ali u većini slučajeva ove virusne infekcije prate predvidljive sezonske obrasce. Prvi znaci prehlade i gripa obično počinju oko oktobra, a vrhunac dostižu u jeku zime. Oni su najčešći uzrok propuštenih radnih i školskih dana.

Ponekad se posebno snažne pandemije mogu zadržati sve dok se vreme ne razvedri u maju.

Mesta širom sveta sa sličnom klimom imaju uporedive obrasce, pri čemu se niske temperature i niska vlažnost navode kao glavni faktori za širenje prehlade i gripa.